دی اتیل اتر نوعی ماده شیمیایی است که متشکل از یک ترکیب آلی می باشد. ماده دی اتیل اتر با عنوان آیوپاک در بازار شناخته می شود و دارای فرمولاسیون C4H10O می باشد. خرید دی اتیل اتر را می توانید در بسته بندی ایمن از طریق صنایع شیمیایی پیمان پژوه سینا انجام دهید. این مجموعه معتبر یکی از تولید کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی صنعتی در حال فعالیت می باشند.

خرید دی اتیل اتر با درصد خلوص بالا

این چنین متناسب با نیاز، قادر به تأمین ماده دی اتیل اتر با درصد خلوص بالای 95 درصد خواهید بود. کاربرد عمده دی اتیل اتر را می توانید در صنعت پزشکی مشاهده نمائید. این ماده دارای ساختار ناقطبی است که کاربرد آن را می توان در آب نامحلول مشاهده نمود و در عین حال شاهد حلالیت آن در اکثر حلال های مواد آلی هستیم. دی اتیل اتر حلال مناسب برای انواع چربی می باشد و نحوۀ بدست آمدن آن از طریق فرآیند آبگیری اتانول 96% در مجاورت سولفوریک اسید 98% است.

این واکنش زیر دمای 150 درجه سانتی گراد صورت می گیرد چون با افزایش دما، اتانول دهیدراته می گردد و این چنین اتیلن تولید می گردد. در حالت کلی می توان گفت: از نوع واکنش برگشت پذیر می باشد. از خواص دی اتیل اتر برای تولید انواع دارو و همچنین ساخت حلال استفاده می شود. بنابراین متناسب با نیاز می توان از این نوع ماده شیمیایی برای ساخت انواع دارو در دوزهای متفاوت استفاده کرد.

قیمت فروش دی اتیل اتر به میزان درصد خلوص، وزن بسته بندی و همچنین برند آن بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با نیاز می توانید از طریق هلیدنگ شیمیایی شهرابی نسبت به خرید دی اتیل اتر با کیفیت بالا و درصد خلوص بیشتر اقدام نمائید.

کاربرد دی اتیل اتر را می توانید در روند تولید و فرآوری انواع دارو و حلال ها مشاهده نمائید. اگر در پی خرید دی اتیل اتر هستید، مطالعه این مقاله کوتاه می تواند شما را بیشتر با ویژگی های این نوع ماده کاربردی آشنا سازد. هر چه میزان درصد خلوص ماده دی اتیل اتر بیشتر باشد، آزمایشات بهتر و زودتر به نتیجه می رسند. بنابراین متناسب با نیاز می توان این نوع ماده را در صنایع مختلف به کار برد. صنایع شیمیایی پیمان پژوه سینا پس از مستندات آزمایشگاه کنترل کیفی و آنالیزهای جی سی اف آی دی و کارل فیشر، قابلیت تولید دی اتیل اتر را با دو گرید خالص و همچنین خشک با درصد بالای خلوص 99.5% انجام دهند.

خرید دی اتیل اتر با کیفیت

در نتیجه صنایع مختلف به سهولت قادر به تأمین این نوع ترکیب آلی برای مصارف شیمیایی خود هستند. از ویژگی های ظاهری ماده دی اتیل اتر می توان به مایع شفاف و بی رنگ بودن آن اشاره کرد. علاوه بر آنکه، این ماده خالص دارای فشار بخار بالا و قابلیت فراریت زیاد می باشد و به همین دلیل نسبت به اکسیژن سنگین تر است و می تواند عامل تشدید کننده آتش سوزی محسوب گردد.

در نتیجه همواره بایستی در حمل و نگهداری ماده دی اتیل اتر توجه و دقت کافی نشان داد و آن را در محیط های خنک و خشک نگهداری نمود.

برخی از مواقع، دی اتیل اتر به عنوان یک ماده اشتعال زا جهت عامل آغازگر فرآیند احتراق در موتورها استفاده شود. در عین حال خرید دی اتیل اتر به عنوان داروی بیهوشی انسان، دام و طیور صورت می گیرد. جهت استعلام قیمت دی اتیل اتر و بررسی مشخصات فنی بیشتر این محصول شیمیایی می توانید با کادر فروش هلیدنگ شیمیایی شهرابی تماس حاصل فرمائید. این مجموعه معتبر از سابقه طولانی و درخشان در حوزه تولید و فروش مواد شیمیایی برخوردار هستند و می توانند نیاز عمده صنایع مختلف را در این زمینه برآورده سازند.

صنایع شیمیایی پیمان پژوه سینا 

آدرس دفتر مرکزی:تهران،جنت آباد شمالی،خیابان 12 متری اول شمالی،بن بست بهارستان16،پلاک 10

آدرس کارخانه:

شهرک صنعتی اشتهارد(شعبه البرز)

صفادشت(شعبه تهران)

شهرک صنعتی بیستون(شعبه کرمانشاه)

ایمیل: Info@EngShahrabi.Com

شماره تماس:

تلفن همراه:09127016594 

تلفن ثابت:02128426594

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()