کوپلینگ‌ ها قطعاتی هستند که برای اتصالات بین موتور و متحرک به کار می‌ روند. یکی از انواع کوپلینگ‌ ها، کوپلینگ روتکس است. کوپلینگ روتکس از انواع کوپلینگ‌ های انعطاف پذیر پیچشی می‌ باشد. طراحی کوپلینگ روتکس به صورتی است که این کوپلینگ متشکل از دو قطعه فلزی و یک قطعه الاستیکی پلی اورتان است. استفاده از کوپلینگ Rotex برای انتقال گشتاور انجام می‌ گیرد و این کوپلینگ قادر به جذب لرزش‌ ها و ضربه‌ های وارده است. به همین دلیل کوپلینگ Rotex یکی از پرمصرف‌ ترین کوپلینگ‌ ها در صنعت می‌ باشد.

خرید کوپلینگ Rotex را از طریق سایت شرکت کیهان افزار زاگرس انجام دهید زیرا این مجموعه یکی از مراکز قدیمی عرضه کننده کوپلینگ‌ ها است که بهترین کیفیت را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

مزایای کوپینگ روتکس

کوپلینگ Rotex در صنایع سنگین هم به کار می‌ رود. همچنین در مصارف عمومی می‌ توان از این کوپلینگ‌ ها استفاده کرد. یکی از مزایای کوپلینگ روتکس استفاده از آن در شرایط آب و هوایی سخت و نامناسب است.  کوپلینگ روتکس تحمل گشتاور بالایی دارد. با توجه به اینکه این کوپلینگ‌ ها اندازه کوچکی دارند اما می‌ توانند گشتاور های بسیار زیاد را هم تحمل کنند. کوپلینگ‌ های روتکس انعطاف پذیری زیادی دارند و قادر به جذب ضربه‌ ها و لرزش‌ های جانبی هستند همچنین تعمیر و نگهداری کوپلینگ روتکس بسیار آسان و راحت است. کوپلینگ‌ های روتکس تحمل دمای بالایی دارند و برای شرایط مختلف آب و هوایی می‌ توان از آن استفاده کرد. خرید کوپلینگ روتکس را از این مجموعه با بهترین کیفیت انجام دهید. شرکت کیهان افزار زاگرس انواع کوپلینگ‌ ها را به قیمت پخش ارائه می‌ نماید.

این مجموعه فروش کوپلینگ ها را با ارائه ی قیمت های بسیار مناسب در نظر گرفته است. از طریق سایت این مجموعه امکان خرید کوپلینگ به صورت آنلاین فراهم است. 

کوپلینگ Rotex از انواع کوپلینگ‌ های انعطاف پذیر است که برای مصارف مختلف از جمله عمومی و صنایع سنگین از آن استفاده می‌ شود. کوپلینگ روتکس به دلیل انعطاف بالایی که دارد قادر به جذب ارتعاشات می‌ باشد. کوپلینگ Rotex متشکل از بخش‌ های فلزی و لاستیکی است و بخش‌ های اصلی و فلزی این کوپلینگ از آلومینیوم ، چدن و فولاد ساخته می‌شود.کوپلینگ روتکس در مقابل فشارهای وارد مقاومت بالایی دارد و می‌تواند آن را به راحتی تحمل کند. خرید کوپلینگ روتکس بسیار مهم است و با توجه به استفاده‌ ای که از این کوپلینگ‌ ها دارید ، می‌ توانید از مراکز معتبر مانند شرکت کیهان افزار ،خرید کوپلینگ روتکس را انجام دهید.

 فروش کوپلینگ Rotex

کوپلینگ‌ های Rotex دارای تنوع زیادی هستند و همین موجب شده در زمان خرید کوپلینگ روتکس افراد با توجه به تجهیزاتی که دارند، این کوپلینگ را در نوع مناسب تهیه کنند. فروش کوپلینگ روتکس با امکان سفارش سازی نیز انجام می‌گیرد و افراد می‌ توانند سایز مورد نیاز را سفارش دهند. فروش کوپلینگ روتکس از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس به صورت اینترنتی انجام می‌ گیرد و شما با تماس با همکاران ما می‌ توانید از قیمت کوپلینگ روتکس مطلع شوید و خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید. فروش کوپلینگ روتکس به صورت اینترنتی از طریق سایت این مجموعه این امکان را میسر نموده تا از سراسر کشور بتوانید سفارشتان را ثبت کنید. این مجموعه قطعاً بهترین خدمات رسانی را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌ نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کوپلینگ‌ها و خرید کوپلینگ مورد نظر با تماس با همکاران ما می‌توانید اطلاعات لازم را دریافت کنید.

مجموعه کیهان افزار زاگرس سال‌ هاست در زمینه عرضه مستقیم کوپلینگ‌ ها فعالیت دارد و توانسته با ارائه محصولات با کیفیت رضایت مشتریانش را به دست آورد.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 32
نمایش همه
علاقه مندی ها ()