دستگاه تصفیه آب صنعتی از تجهیزاتی است که برای پاکسازی و گندزدایی آب از آن استفاده می شود. دستگاه تصفیه آب صنعتی بسیار پر قدرت بوده و مزه های آب را از بین ببرد. دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن ، تصفیه سازی آب را به وسیله ی سیستم اسمز معکوس انجام می دهد.

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی از طریق شرکت اطلس آب در تنوع بالا انجام می گیرد و می توانید خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی را از طریق سایت این مجموعه انجام دهید.

کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی

از دستگاه تصفیه آب صنعتی در محیط های مختلف مانند کشاورزی ، دامداری ، مصارف خانگی ، مراکز درمانی . استفاده می شود. این نوع دستگاه در مقایسه با روش های دیگر تصفیه سازی آب از قیمت مناسبی برخوردار است. از طرفی دستگاه تصفیه آب صنعتی بسیار پر قدرت در حذف ناخالصی ها و گندزدایی آب است. استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در ابعاد گسترده ای از صنعت انجام می گیرد.

عملکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی قادر به پاکسازی آب های بیش از 5متر مکعب است. استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی موجب حذف مزه ی بد اب ،مواد جامد و شوری آب می شود. این دستگاه ها طوری طراحی شده اندکه قابلیت تنظیمات املاح دارند. بنابراین می توان تا میزان استاندارد ، تصفیه سازی را انجام داد. استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی موجب می شود که تصفیه سازی به صورتی انجام بگیرد که املاحی مانند منیزیم و کلسیم که برای انسان مفید هستند تا حدودی در آب باقی بماند. دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس ، روش عالی برای تصفیه سازی اب می باشد. برای اطلاع از  قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی با ما تماس بگیرید.

برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی به سایت شرکت اطلس آب مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

    شرکت اطلس آب 

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

       ایمیل atlasab724@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 43
نمایش همه
علاقه مندی ها ()