در سیستم های تصفیه آب ، مجموعه ای از فرآیند ها انجام می شود که بر اساس آن، تصفیه سازی آب انجام می گیرد. یکی از تجهیزات مورد استفاده در تصفیه سازی آب ، فیلتر شنی است. فیلتر شنی در ابتدای سیستم تصفیه آب استفاده می شود. فیلتر شنی موجب حذف جامدات اب می شود. استفاده از فیلتر شنی موجب حذف ذرات معللق در آب و کدورت آب می شود. فیلتر شنی در جنس های مختلف ساخته می شود که انتخاب نوع مناسبی از فیلتر شنی بسیار مهم است. اگر فیلتر شنی در جنس مناسب با توجه به شرایط موجود انتخاب شود ، عمر بالاتری داشته و کارایی آن افزایش پیدا می کند.

شرکت اطلس آب به عنوان سازنده فیلتر شنی، عرضه کننده ی تجهیزات تصفیه آب می باشد که انواع فیلتر شنی با کیفیت را به فروش می رساند. محصولات این مجموعه از متریال با کیفی ساخته شده اند و به صورت مستقیم ارائه می شوند.

فیلتر شنی چیست؟

فیلتر شنی مخزنی است که در آن از سیلیس دانه بندی شده استفاده شده است. فیلتر شنی تحت فشار بالا کار می کند. فیلتر شنی در بخش پیش تصفیه اب استفاده می شود تا تصفیه سازی آب را تا میزانی انجام می دهد. آب تصفیه شده با استفاده از فیلتر شنی زلال و شفاف می شود. استفاده از فیلتر شنی موجب حذف ذرات آب تا اندازه ی 50 میکرون می شود. فیلتر شنی در انواع مختلف ساخته می شود و در جنس های استیل ، فایبرگلاس و گالوانیزه می توان آن را تهیه کرد.

شرکت اطلس آب به عنوان سازنده فیلتر شنی مجموعه ای معتبر و تخصصی برای خرید فیلر شنی و تجهیزات تصفیه آب می باشد. این مجموعه انواع فیلتر شنی را با طراحی عالی و قیمت بسیار مناسب ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی تجهیزات تصفیه آب با همکاران ما تماس بگیرید.

انواع فیلتر شنی از نظر جنس

در این مقاله از شرکت اطلس آب به انواع فیلتر شنی از نظر جنس می پردازیم:

فیلتر شنی فلزی

فیلتر شنی با بدنه ی فلزی از انواع فیلتر شنی هایی است که از استیل یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است. فیلتر شنی فلزی در مقابل خوردگی مقاوم است و همچنین فیلتر شنی فلزی در مقابل ضربات و فشار مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد. فیلتر شنی فلزی دارای طول عمر بالاتری نسبت به انواع فیلتر شنی ها است. در صنایع مختلف از قبیل صنایع نفت و گاز ، صنایع شیمیایی ، صنایع غذایی و... از فیلتر شنی استفاده می شود.

فیلتر شنی با بدنه ی پلاستیکی

فیلتر شنی با بدنه ی پلاستیکی از پی وی سی ساخته می شود. فیلتر شنی دارای وزن سبک هستند و مقاومت بالایی در مقابل خوردگی دارد. قیمت فیلتر شنی ها در جنس پلاستیک در مقایسه با فیلتر شنی با جنس فلزی کمتر است. فیلتر شنی پلاستیکی در مقابل آسیب ، مقاومت کمتری در مقایسه با نوع فلزی دارد. در استفاده از فیلترشنی با بدنه پلاستیک باید دقت کنید که این فیلتر شنی باید کیفیت بالایی داشته باشد تا در زمان استفاده موجب آلوده شدن آب نگردد. استفاده از فیلتر شنی با بدنه ی پلاستیک در محیط های کوچکتر و خانگی انجام می گیرد.

فیلتر شنی FRP

فیلتر شنی اف ار پی یا فایبرگلاس یکی از انواع رایج فیلتر شنی ها است که بسیار رایج است و طرفداران زیادی دارد. بدنه ی فیلتر شنی از پلیمر ها و الیاف شیشه ساخته می شود. فیلتر شنی FRP دارای وزن سبکی است و مقاومت بسیار خوبی در مقابل خوردگی دارد. استفاده از این نوع فیلتر شنی برای تصفیه آب شهری و صنعتی است.

فیلتر شنی بتنی

برای ظرفیت های بالا از فیلتر شنی بتنی استفاده می شود. همچنین در زمان هایی که آلاینده ی آب بالا باشد ، این فیلتر شنی ها کاربردی هستند. سرعت فیلتراسیون در این مدل کمتر است.

    شرکت اطلس آب 

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

       ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 44
نمایش همه
علاقه مندی ها ()