زغال سکه ای از پرفروش ترین انواع زغالی است که توسط افراد مختلف جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته اکثر افراد خواستار خرید زغال سکه ای هستند چون به دلیل داشتن ابعاد کوچک، در مدت زمان کوتاهی شعله‌ور می شود. جهت تولید زغال سکه ای از دستگاه‌های مخصوص استفاده می شود. علاوه بر آنکه روند تولید زغال سکه ای می تواند به صورت سنتی و صنعتی انجام بپذیرد. سالار سوز جنوب مبنی بر نیاز و تقاضای مشتریان اقدام به فروش زغال سکه ای ایرانی و خارجی می نمایند. بدین ترتیب با کیفیت بالا می توانید زغال با کیفیت و مرغوب مورد نیاز خود را تهیه فرمائید.

سفارش بهترین زغال سکه ای

جهت تولید زغال سکه ای از هر نوع چوب درخت خشکی استفاده می شود، این در حالی است که امکان تولید این نوع زغال به روش صنعتی و به صورت فشرده نیز امکان‌پذیر می باشد. در واقع با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته توانسته‌اند از ضایعات چوب درختان همچون خاک اره و همچنین پوست برخی از خشکبار همچون بادام و گردو در کنار برگ درختان و پودر زغال اقدام به تولید خمیر زغالی نمایند. در گام بعدی با سوزاندن و پختن خمیر زغالی، قادر به تولید زغال فشرده سکه ای خواهند بود.

هم اکنون با کیفیت بالا می توانید اقدام به خرید زغال چینی بامبو  سکه ای در ابعاد متفاوت نمائید و راحت تر از گذشته می توانید این نوع زغال را سفارش دهید. بیشتر افراد جهت مصارف استعمال دخانیات و به نوعی تأمین زغال قلیان، می توانند اقدام به خرید زغال سکه ای نمایند. در صورت نیاز به اطلاع از قیمت زغال سکه ای و دیگر محصولات موجود می توانید با واحد فروش ما در سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود، در نهایت بهترین نوع زغال ایرانی و وارداتی را می توانید سفارش دهید.

زغال سکه ای از دیگر انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود که می توانید از میان محصولات ایرانی و خارجی تهیه نمائید. عمدتاً از چوب درختان مرکب برای تولید زغال سکه ای استفاده می شود که البته به روش صنعتی نیز با بهره گیری از ضایعات چوب، پوست برخی از خشکبار (گردو، بادام، فندوق و ...) و ... تلاش می کنند زغال فشرده سکه ای را تولید و روانۀ بازار نمایند. سالار سوز جنوب پس از بررسی‌های فراوان در لیست محصولات خود، انواع زغال سکه ای را به فروش می رسانند. از ویژگی‌های ظاهری و ساختاری زغال سکه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن انسجام بالا
  • رنگ مشکی براق
  • تکه‌های برابر
  • تنوع ابعاد

خرید انواع زغال سکه ای

در ادامۀ پست به سایر ویژگی های زغال لیمو سکه ای می پردازیم چون از محبوبیت بالایی برخوردار است. به عبارتی بر حسب نیاز می توانید از مشخصه‌ های ظاهری و همچنین بافت آن بهره مند گردید. از ویژگی های زغال سکه ای می توان به عدم تولید دود و گاز سمی اشاره نمود. این چنین راحت تر از زغال های قدیمی می توان برای مصارف در محیط آپارتمانی استفاده نمود. فروش زغال سکه ای در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد چون ارتباط مستقیم با نحوۀ تولید و نوع متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارد.

در نتیجه قیمت زغال سکه ای بر مبنای کیفیت، نوع متریال و شیوۀ تولید آن تعیین می گردد. با توجه به اینکه می توان این نوع زغال را در ابعاد کوچک تهیه نمود. بنابراین به عنوان زغال قلیان بسیاری از افراد خریداری می نمایند چون در مدت زمان کوتاه شعله ور شده و حرارت مورد نیاز شخص را تأمین می‌کند. جهت اطلاع از وضعیت بازار و به نوعی قیمت زغال چینی بامبو و زغال سکه ای، می توانید با دفتر فروش ما در سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()