بنزیل کلراید از جمله خطرناک ترین مواد شیمیایی است که توسط مهندسین در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش بنزیل کلراید در بسته بندی استاندارد و کاملاَ ایمن صورت می پذیرد و این چنین صنعت گران متناسب با حجم مصرفی که دارند، می توانند از مزایای این نوع مادۀ شیمیایی خطرناک و در عین حال کاربردی استفاده نمایند. در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به ویژگی های ظاهری و موارد خطرناک بنزیل کلراید می پردازیم، تا آشنایی اولیه نسبت بدان داشته باشید. نام تجاری بنزیل کلراید عبارتند از "بنزن" یا "کلرو متیل" می باشد. این در حالی است که با اسامی دیگری همچون "کلرومتیل بنزن" و "آلفا کلرو تولودن" نیز شناخته می شود. صنایع شیمیایی پیمان پژوه سینا به عنوان یکی از مراکز فعال در حوزۀ تولید مواد شیمیایی توانسته اند موفق به فروش تیونیل کلراید و بنزیل کلراید با ترکیب شیمیایی C7H7CI گردند.

خرید بنزیل کلراید با رعایت نکات ایمنی

میزان جرم مولی مادۀ بنزیل کلراید برابر با 126.5 گرم بر مول می باشد و به عنوان یکی از فرآورده های پروسۀ شیمیایی کلراسیون (کلردار کردن) تولوئن به شمار می رود. در واقع کاربرد اصلی بنزیل کلراید را می توانید به عنوان یک مادۀ واکنش گر و حلال در صنایع مختلف ملاحظه نمائید. عمدۀ کاربرد و خرید بنزیل کلراید را می توانید در صنایع متعددی همچون صنعت داروسازی، ساخت رزین، رنگ سازی، تولید مواد ضد عفونی کننده، سموم شیمیایی و ... ملاحظه نمائید. چندین سال است که توسط کارخانجات هلیدنگ شیمیایی شهرابی، می توانید شاهد تولید و فروش بنزیل کلراید خالص دارویی متناسب با نیازی محیط های آزمایشگاهی باشید. جهت اطلاع از قیمت تیونیل کلراید و بنزیل کلراید می توانید با کادر فروش ما تماس حاصل فرمائید و اطلاعات جامع و تخصصی در زمینۀ چگونگی سفارش دهی مواد شیمیایی کسب نمائید.

بنزیل کلراید از جمله مهمترین مواد شیمیایی است که در ترکیبات شیمیایی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش بنزیل کلراید در دسته بندی مواد شیمیایی خطرناک گنجانده می شود و از ویژگی های ظاهری آن می توان به حالت مایع بودن، بی رنگی، داشتن بوی تند و التهاب آور اشاره نمود. از این رو، استفاده از بنزیل کلراید بدون رعایت نکات ایمنی، می تواند منجر به سرفه و آبریزش چشم گردد. عمدۀ خرید بنزیل کلراید جهت مصارف ساخت رنگ، رزین، نرم کننده، داروه و محصولات آرایشی و بهداشتی صورت می پذیرد. صنایع شیمیایی پیمان پژوه سینا به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در صنعت ترکیبات مواد شیمیایی، قادر به تولید این مادۀ شیمیایی خطرناک و کاربردی می باشند. بنزیل کلراید دارای فرمول و ساختار شیمیایی C7H7CI می باشد که نام تجاری آن، "بنزن" و "کلرو متیل" است. بنزل کلراید دارای دمای جوش 179 درجه سانتی گراد می باشد که در نهایت منجر به تولید بنزیل الکل می شود.

خرید بنزیل کلراید با خلوص استاندارد

در حال حاضر صنعت گران متناسب با نوع محصولاتی که قصد تولید آنها را دارند، می توانند با بسته بندی ایمن اقدام به خرید بنزیل کلراید نمایند. از ملاحظات اولیه ای که افراد هنگام استفاده از بنزیل کلراید بایستی بدان توجه داشته باشند، عدم تماس چشمی است. هنگام وقوع این حادثه، فرد بایستی بلافاصله با آب فراوان شستشوی چشمان خود را انجام دهد و بایستی فوری نسبت به خارج نمودن لنز از چشم اقدام نمود چون منجر به پارگی آنها می شود. البته لازم به ذکر است که مجاورت با بنزیل کلراید و استنشاق آن، می تواند مشکلات تنفسی بوجود آورد. در این صورت، بایستی به فرد، تنفس مصنوعی داد و در صورت لزوم عملیات احیاء قلبی انجام بپذیرد.

خرید تیونیل کلراید و بنزیل کلراید به عنوان یک مادۀ شیمیایی کاربردی در صنایع مختلف صورت می پذیرد. این چنین متناسب با محصولاتی که تولید می شوند، میزان حجم بنزیل کلراید یا بنزن حائز اهمیت است. قیمت بنزیل کلراید را می توانید از طریق هلیدنگ شیمیایی شهرابی استعلام نمائید.

صنایع شیمیایی پیمان پژوه سینا 

آدرس دفتر مرکزی:تهران،جنت آباد شمالی،خیابان 12 متری اول شمالی،بن بست بهارستان16،پلاک 10

آدرس کارخانه:

شهرک صنعتی اشتهارد(شعبه البرز)

صفادشت(شعبه تهران)

شهرک صنعتی بیستون(شعبه کرمانشاه)

ایمیل: Info@EngShahrabi.Com

شماره تماس:

تلفن همراه:09127016594 

تلفن ثابت:02128426594

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()