اسید نیتریک با فرمول شیمیایی HNO3 شناخته می شود و جزء مهمترین مواد شیمیایی است که دارای خاصیت اسیدی می باشد. این نوع اسید در دسته بندی مواد خام شیمیایی به شمار می رود و از اجزای اصلی کودها محسوب می گردد. از ویژگی های ظاهری اسید نیتریک می توان به بی رنگ بودن و داشتن بوی بسیار تند آن اشاره نمود. از جمله خواص فیزیکی اسید نیتریک می توان به خواص خورندگی بالای آن اشاره کرد. این نوع مادۀ شیمیایی قادر به انحلال طلا و پلاتین می باشد و بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند متناسب با محصولاتی که تولید می کنند، از طریق فروشگاه اداک شیمی اقدام به خرید اسید نیتریک نمایند.

خرید اسید نیتریک با بسته بندی ایمن

در انتخاب و خرید مواد شیمیایی موارد مهمی همچون برند، کیفیت، میزان خلوص بودن و نوع بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. اسید نیتریک از جمله مواد شیمیایی است که می توان آن را برای مدت زمان طولانی نگهداری نمود. اسید نیتریک هنگام مواجه با دما و حرارت بالا، به دلیل خاصیت تجزیه پذیری که از آن برخوردار است، زرد رنگ می شود. لازم به ذکر است که هنگام انحلال اسید نیتریک با آب، گرمای زیادی تولید می شود و در برخی از مواقع می تواند عاملی مؤثر در انفجار محسوب گردد.

فروش اسید نیتریک با درصد خلوص متفاوت منجمله 55 و 64 درصد صورت می پذیرد. بنابراین صنایع مختلف متناسب با مصارفی که دارند، می توانند مناسب ترین درصد خلوص اسید نیتریک را خریداری نمایند. عمدتاً خرید اسید نیتریک به صورت عمده صورت می پذیرد و با بسته بندی های مشخص، به صورت لیتری و گالنی به بازار عرضه می شوند. جهت خرید اسید نیتریک مخصوص طلا، کشاورزی و صنعتی و خرید اسید کلریدریک می توانید به فروشگاه اینترنتی آداک شیمی مراجعه نمائید.

اسید نیتریک یکی از کاربردی ترین متریال شیمیایی محسوب می گردد که کاربرد آن را می توانید در صنایع مختلف ملاحظه نمائید. اسید نیتریک جزء مواد معدنی پرکاربرد در صنعت محسوب می گردد و به همین دلیل توسط بسیاری از تولید کنندگان مواد شیمیایی، توانسته اند موفق به تولید اسید نیتریک با درصد خلوص متفاوت گردند. اسید نیتریک همانند هر مادۀ شیمیایی دیگر دارای خواص منحصر به فرد می باشد و جهت مصارف صنعتی، کشاورزی و همچنین فرآیند استخراج طلا مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت خرید اسید نیتریک با درصد خلوص استاندارد و متعارف می توانید به فروشگاه آداک شیمی مراجعه نمائید.

مهمترین ویژگی های اسید نیتریک

در این بخش شما را با ویژگی و مهمترین خواص اسید نیتریک آشنا می سازیم. تولید و فروش اسید نیتریک با خلوص 55، 64 و 99 درصد صورت می پذیرد. اسید نیتریک از قدرت واکنش پذیری بالایی برخوردار است و به همین دلیل همواره بایستی در حفظ و نگهداری این گونه مواد شیمیایی توجه و دقت کافی داشته باشید. از جمله ویژگی های منحصر به فرد اسید نیتریک می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • محلول در آب بودن
  • خاصیت خورندگی بالا
  • قابلیت دود کنندگی
  • واکنش پذیری بالا
  • خاصیت اکسید کنندگی
  • سمی بودن و ایجاد مشکلات تنفسی
  • قابلیت احتراق و ایجاد تولید گرما هنگام واکنش پذی

توسط تولید کنندگان مواد شیمیایی، می توانید اسید نیتریک را را غلظت 55 الی 68 درصد تهیه نمائید. با توجه به مطالب مذکور، صنایع مختلف نیازمند به خرید نیتریک اسید با درصد خلوص متفاوت هستند چون تأثیر مستقیم بر روی واکنش پذیری آن با سایر متریال شیمیایی خواهد داشت. لازم به ذکر است که خرید اسید نیتریک به عنوان مادۀ اصلی تولید کود شیمیایی صورت می پذیرد. این در حالی است که در صنایع مختلف، نیز شاهد به کارگیری اسید نیتریک با خلوص متفاوت هستیم. جهت تأمین اسید نیتریک می توانید به فروشگاه اینترنتی آداک شیمی مراجعه نمائید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمائید.

  فروشگاه اینترنتی آداک شیمی

دفتر مرکزی : تهران - اتوبان بعثت - خیابان شهیدان قاسمی - پلاک 14

تماس با کارشناس فروش :

021-33036394

 0919-6392668

 0935-1409153

 0912-0336035

 فروش (واتساپ) : 09196392668

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()