کوپلینگ N-eupex از دیگر انواع کوپلینگ استاندارد در بازار به شمار می رود که می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا آن را خریداری نمائید. هدف از طراحی و ساخت کوپلینگ ان یوپکس، این است که امکان اتصال دو شفت به یکدیگر را فراهم می آورد. با توجه به سادگی که قطعات کوپلینگ دارند، نوع این قطعه بر روی عملکرد ماشین آلات صنعتی و سنگین تأثیر می گذارد. در نتیجه هنگام خرید  کوپلینگ N-EUPEX  بایستی از اصل بودن قطعه اطمینان حاصل نمائید. بدین ترتیب جهت خرید چنین قطعاتی می توانید به مراکز معتبر همچون شرکت کیهان افزار زاگرس مراجعه نمائید که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش قطعات کوپلینگ اورجینال می باشند.

ویژگی های کوپلینگ ان یوپکس تایپ A

کوپلینگ ان یوپکس دارای چندین اتصال لاستیکی با عنوان رابر و هاب های منعطف می باشد. قطعۀ رابر از جنس ان بی آر ساخته شده است و به نوعی بر اساس استانداردهای تعریف شده، با جنس چدن و فولاد مقاوم ساخته می شوند. عمدتاً کوپلینگ های N-eupex بر اساس استانداردها در سایز 23 تایپ های متفاوت تولید می شوند. از ویژگی های مهم کوپلینگ ان یوپکس می توان به قابلیت کارکرد این قطعه در بازۀ دمایی -30 الی +82 درجه سانتی گراد اشاره نمود. این نوع کوپلینگ، می تواند گزینۀ مناسبی برای به کارگیری در محیط های مختلف محسوب گردد.

قیمت  کوپلینگ ان یوپکس بر اساس جنس و سایز آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با سیستم های مکانیکی و ماشین آلاتی که طراحی می شوند، می توان از مزایای کوپلینگ ان یوپکس استفاده نمود. کوپلینگ N-eupex نوع A، متشکل از سه قسمت همراه با رابر می باشد. این نوع کوپلینگ ان یوپکس جهت تفکیک سازی قسمت های متحرک، بدون ایجاد جا به جایی در موتور استفاده می شود و اجرای این کار عمدتاً جهت تعویض رابرهای مستهلک به صورت متناسب صورت می پذیرد.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()