نماینده ebmpapst از جمله مراکز معتبر و مطمئن در حوزۀ فروش محصولات برند ebm به بشمار می رود که امکان خرید قطعات اورجینال را همراه با گارانتی برای شما فراهم می آورند. کمپانی ebmpapst به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و ساخت فن های صنعتی، در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز نموده اند. با توجه به اینکه در گذر زمان، عملکرد قطعات الکترونیکی، می توانند گرمای زیادی را تولید کنند، مهندسین توانستند با تحقیقات فراوان موفق به ساخت انواع فن هواکش گردند. بدین ترتیب صاحبان صنایع، در صورت نیاز به خرید محصولات این برند معتبر، با اطمینان خاطر از طریق  نماینده Ebmpapst  ، قادر به خرید فن های اورجینال همراه با گارانتی معتبر خواهند بود. 

خدمات نماینده ebmpapst

لذا در این حوزه، شرکت های متعددی راه اندازی شدند و توانستند موفق به تولید حجم انبوهی فن های هواکش صنعتی و خانگی گردند. در حال حاضر شرکت ebm توانسته به عنوان یکی از برندهای معتبر در سطح جهان خود را معرفی کند. هم اکنون در ایران از طریق نماینده ebmpapst، قادر به تأمین انواع فن ای بی ام پاپست خواهید بود. بنیس کمپانی در طول سال ها فعالیت و ممارست توانسته اند به عنوان نمایندۀ ebmpapst، کلیۀ محصولات این برند شناخته شدۀ آلمانی را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

از طریق نماینده ای بی ام پاپست می توانید انواع فن کامپیوتری، فن تابلو برق، فن کواکسیال و ... را در ابعاد متفاوت خریداری نمائید. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولاتی که قصد تولید آنها را دارید، می توانید نسبت به خرید  فن Ebmpapst به مراکز نماینده ebmpapst مراجعه نمائید. قطعاً نوع فن هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نقش بسزایی بر روی عملکرد آنها خواهد داشت و بدون شک طول عمر تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی را دو چندان می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای خرید انواع فن هواکش صنعتی با بنیس کمپانی تماس بگیرید.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()