در این پست شما را با یکی از برندهای معتبر فن آلمانی منجمله فن Ebmpapst آشنا می سازیم تا در صورت نیاز بتوانید آن را با قیمت مناسب خریداری نمائید. فن ای بی ام پاپست از جمله محصولات با کیفیت در بازار به شمار می روند که دارای تنوع سایز می باشند. بدین ترتیب متناسب سیستم های تهویۀ هوای صنعتی می توانید اقدام به خرید فن ebmpapst نمائید. کمپانی ebmpapst به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزۀ تولید فن و موتور ، بر اساس استانداردهای بین المللی توانسته اند محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند.

سفارش انواع فن ebmpapst

در حال حاضر فن ای بی ام پاپست به عنوان یکی از بهترین فن های صنعتی در جهان شناخته می شوند که جهت به کارگیری در انواع دستگاه و سیستم های سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که تولیدات این برند معتبر آلمانی بسیار کم مصرف بوده و دارای بازدهی بسیار بالا می باشد. بنیس کمپانی سال های متوالی است که توانسته اند در حوزۀ فروش فن های خارجی، امکان خرید فن ebmpapst را فراهم نموده اند.

فن ای بی ام پاپست در بسیاری از صنایع همچون فناوری اطلاعات، تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، وسایل تهویه مطبوع، تولید لوازم خانگی همچون یخچال، تجهیزات آزمایشگاهی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. فن های   Ebmpapst تجهیز به تکنولوژی موتورهای نعل اسبی هستند. این نوع فن دارای پروانه های مقاوم در برابر حرارت می باشد که از جنس فولاد آلومینیومی داغ ساخته شده و دارای خاصیت ضد زنگ است. رنج دمایی قابل تحمل برای فن ebmpapst از نوع هوای گرم، بین 120 الی 500 درجه سانتی گراد می باشد. جهت ثبت سفارش و خرید انواع فن ای بی ام پاپست اصل آلمان می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()