کوپلینگ یکی از قطعات کاربردی برای تجهیزات و دستگاه هایی با ساختار مکانیکی است که در مدل های متفاوت ساخته می شوند. بنابراین متناسب با سیستمی که در اختیار دارید، می توانید از مزایای کوپلینگ شبکه ای بهره مند گردید.  کوپلینگ Grid از نوع کوپلینگ های فلزی و مدل دیسکی و دنده ای می باشد. از این نوع کوپلینگ نیز برای اتصال دو مرکز شفت به یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته می شود. بر روی بخشی از واحد گسترش سطحی و یک شبکه مارپیچ، از کوپلینگ شبکه ای برای انباشته کردن بی حسی استفاده می نمایند. صاحبان صنایع، به منظور خرید کوپلینگ شبکه ای، می توانند از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس اقدام نمایند. چرا که این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش قطعات کوپلینگ فعالیت می کنند.

خرید کوپلینگ شبکه ای در سایزهای متفاوت

در نتیجه با آسودگی خاطر می توانید انواع کوپلینگ لاستیکی، فلزی و هیدرولیکی را خریداری نمائید. با توجه به اینکه قطعات کوپلینگ را نمی توان به تنهایی به کار برد، بنابراین توصیه بر این داریم که مبتنی نوع سیستم های مکانیکی که قصد طراحی و ساخت آنها را دارید، نسبت به انتخاب سایز کوپلینگ شبکه ای توجه داشته باشید. از آنجایی که قطعات کوپلینگ به منظور انتقال نیروی گشتاور از طریق محور اتصال شفت ها صورت می پذیرد.

در نتیجه گشتاور میان دو نقطۀ مرکزی شفت به واسطۀ مؤلفه شبکه انتقال پیدا می کند و در نهایت توسط شبکه های جذب کننده، برنامه های انباشته شده بی حسی پراکنده می شوند و شرایطی را برای محدود کردن سخت افزار سیستم فراهم می آورد. بدین ترتیب متناسب با نوع تجهیزات مکانیکی که تولید می کنید، می توانید نسبت به خرید کوپلینگ Grid، از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تأمین و فروش قطعات کوپلینگ، پاسخگوی سفارشات مشتریان گرامی هستند.

    شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()