سنگ آسیاب قدمت چند صد ساله دارد چون آثار اولیه آنها به قرن سوم پیش از میلاد باز می گردد. هم اکنون در سطح بازار می توانید شاهد فروش سنگ آسیاب ولیم باشیم که توسط تولیدی سنگ آسیاب ولیم در سایز و ضخامت های متفاوت تولید می شوند. به طور سنتی در فرآیند تولید آرد غلات، از دو سنگ استفاده می نمودند که یکی از آنها ثابت بود و دیگری با استفاده از نیروی آب و یا نیروی بدنی حیواناتی همچون اسب و یا گاو استفاده می نمودند که البته امکان بهره مندی از قدرت جسمانی انسان نیز فراهم بود. کاربرد سنگ آسیاب ولیم را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که توسط برخی از صاحبان صنایع برای بهبود عملکرد دستگاه های آسیاب برقی تهیه می شوند.

خرید سنگ آسیاب ولیم با دوام

آسیاب های سنگی از مهمترین لوازم و تجهیزات در فرآیند آرد سازی گندم و سایر غلات و ادویه جات به کار برده می شد. با گذشت زمان که روش های آشپزی تغییرات قابل توجهی نمود، به این نتیجه رسیدند که آسیاب های سنگی دیگر با کیفیت عالی نمی تواند آرد تولید کنند. در عین حال با رشد تکنولوژی و فناوری در صنعت تولید سنگ، توانستند موفق به تولید سنگ آسیاب ولیم گردند. چنین سنگ هایی به دلیل تنوع سایز و ضخامت، شرایط را برای فرآیند آسیاب نمودن تسهیل می کند. بدین ترتیب با استفاده از سنگ آسیاب استاندارد و با کیفیت می توانند در مدت زمان کوتاهی، حجم قابل توجهی از غلات و ادویه را به میزان قابل توجهی آرد نمایند. بدین ترتیب قادر به تولید آرد با کیفیت بالا خواهند بود. در حال حاضر توسط تولیدی سنگ آسیاب ولیم شاهد طراحی و ساخت سنگ آسیاب ولیم هستیم که توانسته اند با کیفیت بالا موفق به تولید سنگ آسیاب دیاموند و انواع سنگ آسیاب ولیم گردند.

 

سنگ آسیاب ولیم

آدرس : ارومیه - کیلومتر 2 جاده دریا چی چست - 100 متر بعد از سه راه صداقه یا کارخانه پاکدیس - جنب بنگاه مشاور املاک - احمد زاده - داخل گاراژ

ایمیل: youhanyoussef0@gmail.com

شماره تماس : 04432383049، 04432362449، 09121467336

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()