کوپلینگ امگا از جمله کوپلینگ های لاستیکی به شمار می رود که دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. از ویژگی های ظاهری کوپلینگ Omega می توان به داشتن مواد پلی یورتان مرغوب اشاره نمود. به عبارتی این نوع کوپلینگ قابلیت جبران و مرتفع نمودن ناهمراستایی میان دو شفت را دارد و به همین دلیل در ساختار مکانیکی انواع موتور، گیربکس، پمپ و سایر تجهیزات صنعتی می توان شاهد به کارگیری کوپلینگ امگا بود. در ادامۀ مقاله به برخی از ویژگی های مهم کوپلینگ امگا می پردازیم تا بیشتر با عملکرد و مزایای آن آشنا شوید و در صورت لزوم به خرید کوپلینگ Omega می توانید از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر چندین سال است که در عرصۀ فروش قطعات کوپلینگ فعالیت می کنند.

خرید کوپلینگ Omega اورجینال

بدین ترتیب متناسب با تجهیزات مکانیکی می توانید از مزایای قطعات کوپلینگ امگا بهره مند گردید. از مهمترین ویژگی های کوپلینگ Omega می توان به سبک بودن، انتقال گشتاور، داشتن قابلیت قطعی ارتباط میان دو طرف و انتقال گشتاور زیاد اشاره نمود. با این تفاسیر، متناسب با سیستم های مکانیکی، در سایز مناسب می توان اقدام به نصب کوپلینگ امگا نمود. از معایب اصلی کوپلینگ Omega، می توان به غیر قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود. در صورت بروز کوچک ترین اختلال در عملکرد آن، بایستی به طور کامل با کوپلینگ جدید تعویض گردد.

قیمت کوپلینگ امگا بر اساس نوع و سایز آن تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش اینترنتی قطعات کوپلینگ می توانید با دفتر فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید. ضمن آنکه امکان مراجعۀ حضوری برای خرید انواع کوپلینگ امگا و دیگر برندهای خارجی برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. با انتخاب کوپلینگ مناسب می توان از هزینه های نگهداری و تعمیرات ماشین آلات کاست.

   شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()