درایر میکروپور از جمله برندهای مشهور در بازار به شمار می رود. کمپانی میکروپور فعالیت خود را در کشور ترکیه آغاز نمود و توانستند موفق به طراحی و ساخت انواع دستگاه درایر تبریدی گردند. مصارف درایر میکروپور در طراحی و ساخت سیستم های صنعتی به وفور مشاهده می شود چون از عملکرد بالایی برخوردار است. درایر تبریدی بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند و به طور کلی سازگاری با محیط زیست دارند. جهت خرید درایر میکروپور می توانید از طریق فروشگاه مکانیکا اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در عرصۀ تأمین دستگاه های کمپرسور و درایر، انواع درایر میکروپور را به مشتریان پیشنهاد می دهند.

خرید درایر میکروپور و مزایای آن

میکروپور جزء برندهای معتبری است که در بازار ایران نیز فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و همچنان ادامه می دهند. بدین ترتیب از طریق برخی از مراکز فروش تجهیزات سیستم های صنعتی، امکان خرید درایر میکروپور با ظرفیت های مختلف برای شما فراهم می باشد. درایر تبریدی به منظور خشک کردن هوای فشرده محیط مورد استفاده قرار گرفته می شود. معمولاً هوای فشرده ای که توسط دستگاه کمپرسور اسکرو تولید می شود، حدود 20 الی 30 درجۀ سانتی گراد گرم تر از محیط بیرون می باشد.

درایر میکروپور فرآیند خشک کردن به وسیلۀ سرد کردن هوای فشرده انجام می پذیرد. بدین ترتیب دمای هوای فشرده شده در درون درایر به نقطۀ شبنم کاهش پیدا می کند. بدین ترتیب بتوانند رطوبت موجود در هوای فشرده به مایع تبدیل شودمیکروپور در لیست برندهای پرفروش است که می توانید متناسب با سیستم های مختلف، با قیمت مناسب خریداری نمائید. از مهمترین ویژگی های درایر میکروپور می توان به کاربردی بودن آنها اشاره نمود. هم اکنون صاحبان صنایع جهت خرید درایر میکروپور و سایر محصولات برند میکروپور می توانند از طریق فروشگاه مکانیکا اقدام نمایند.

 فروشگاه مکانیکا 

آدرس فروشگاه مکانیکا کمپرسور: تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()