ساک دستی سوزنی یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی رایج در بازار داخل و خارج از کشور می باشد. البته کاربرد گستردۀ این نوع ساک دستی جهت امور بسته بندی و تحویل اجناس به مشتریان می باشد. ساک دستی سوزنی از جمله ساک های دستی با ماندگاری بالا می باشد که دارای قابلیت شستشو و ضد آب است. چندین سال است که اکثر فروشگاه و مراکز خرید، جهت ارائه محصولات فروخته شده به مشتریان اقدام به تهیه ساک دستی سوزنی چاپ دار می کنند. به عبارتی برند، آدرس و شماره تماس حرفۀ خود را بر روی این نوع ساک درج نموده و به عنوان وسیلۀ تبلیغاتی نیز از آن استفاده می نمایند.

شرکت پارچینه مجهز به دستگاه های پیشرفته و مواد اولیۀ مرغوب می باشد. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم توانسته موفق به عرضۀ انواع کیسه و ساک دستی سوزنی با رنگبندی های مختلف گردد.

مزایا و کاربرد ساک دستی سوزنی

 در مطالب مذکور اشارۀ کلی به موارد کاربرد ساک دستی سوزنی داشتیم و در ادامۀ مقاله به نحوۀ محاسبۀ قیمت این نوع ساک دستی خواهیم پرداخت.

قیمت خرید و چاپ ساک پارچه ای به عوامل متعددی وابسته می باشد که می توان به جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن، میزان ضخامت و گرماژ ساک دستی و سفارش طراحی و چاپ آن اشاره نمود. متناسب با نیاز بازار، امکان تهیۀ انواع ساک دستی سوزنی ارزان با رنگبندی های مختلف برای عموم صاحبان مشاغل فراهم می باشد.

در همین راستا افرادی که نیازمند به تهیۀ ساک دستی سوزنی سفارشی هستند، می توانند از خدمات گروه تولیدی پارچینه بهره مند گردند. این مجموعه به عنوان دوستدار محیط زیست، اقدام به راه اندازی خطوط تولید ساک دستی پارچه ای نموده اند تا بدین وسیله بتوانند از میزان مصرف شاپینگ بگ های کاغذی و نایلونی در سطح بازار بکاهند.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()