انواع دستگاه خشک کن میوه

دستگاه های خشک کن میوه به طور کلی در سه نوع می باشند که عبارتند از دستگاه خشک کن میوه کابینی، دستگاه میوه خشک کن تونلی و دستگاه میوه خشک کن خانگی که هر یک از این دستگاه ها برای استفاده های مختلف به کار می روند.

 دستگاه میوه خشک کن کابینی کاربردی صنعتی دارند و ظرفیت آن معمولاً از ۱۵ کیلوگرم شروع شده و متنوع است این دستگاه بسیار پرفروش بوده و در کارخانجات و کارگاه ها کاربرد گسترده ای دارد.

دستگاه خشک کن تونلی کاملاً صنعتی بوده و برای راه اندازی خط تولید مواد غذایی خشک در کارخانه ها کاربرد دارد که در ظرفیت ‌های بسیار بالا می باشد.

 دستگاه های میوه خشک کن خانگی نیز همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده‌های خانگی به کار می روند و دستگاه های کوچکی هستند که می‌توان برای منزل آن را تهیه کرد برای خرید انواع دستگاه های خشک کن به سایت آراد ماشین مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. فروش دستگاه آبگیری گوجه توسط این مجموعه با بهترین کیفیت انجام می شود.

عملکرد دستگاه خشک کن

 دستگاه های خشک کن طوری عمل می ‌کنند که ارزش غذایی مواد غذایی حفظ شده و فقط در واقع رطوبت مواد غذایی خشک شده و در نهایت مواد غذایی بدون هیچ تغییری مورد استفاده قرار می گیرند و خاصیت خود را حفظ می کنند. از خشک کن ها برای میوه جات ،سبزیجات، آجیل، گوشت و غیره استفاده می شود.

شرکت آراد ماشین در جهت رفاه حال مشتریان از خدمات دهی فوری و عالی را ارائه خواهد داد و محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت را به مشتریانش ارائه می دهد این مرکز در طی سال‌ها فعالیت خود همواره موجب رضایتمندی مشتریانش شده است.به دلیل عرضه مستقیم به محصولات این مرکز بهترین قیمت ها را در نظر گرفته است و با حذف واسطه‌ها خرید این دستگاه با قیمت بسیار ارزان تری انجام خواهد گرفت.

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 996
نمایش همه
علاقه مندی ها ()